Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sık sık kullanılan dü nosyon. Fakat bu dü nosyon konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışveriş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-ticaret siteleri karınin eleştiri olan bu dü nosyon, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her dü nosyon da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı olur, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazgımızda dakika dakika birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı beş on elan harisalım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması karınin yapılan çalışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş artışı anlayışlemlerinin hepsine denir. En pop ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini fazlalıkrmaya yönelik bir çalışma olan SEM, alıcı kitlesini geliştirmek açısından da berenarı önemlidir. Antrparantez SEM çalışmaları ile trafiğinizi yargılama ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çalışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çalışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe karınin maruz reklamları kapsarken SEO çalışmaları sınırlı anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde geçirmek karınin yapılan çalışmalardır. Elkızı, bu katlaştırmayı beş on elan harisalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki ayrım; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret katlığında, SEO’nun ise karınerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde kuruluşlabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO karınin en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi karınin yeni bir ödeme kuruluşlmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayrım da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa müddet içerisinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu dü sayısal pazarlama nosyonı arasındaki bir öbür önemli ayrım da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları başüstüneğu karınin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çalışmalarında bu hesap değişikdır. SEO çalışmaları elan saf icraatı kapsar ve sitenize elan örgensel bir gidiş geliş temizışı esenlar.

Bu dü nosyon, karınerik itibarıyla da ayrımlılık gösterir. SEO çalışmalarındaki karınerikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise garaz elan ticari başüstüneğu karınin karınerikler SEO çalışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu saymak bileğildir ki SEM karınerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü nosyon arasındaki karınerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan iyi evet da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına için ikisinden bile faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Bitiren Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

admin Yazar:

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.